Jak Manipulować Swoją Motywacją

download Jak Manipulować Swoją Motywacją

of 27

Embed Size (px)

description

W tym krótkim raporcie dowiesz się jak krok po kroku wykorzystać NAUKOWO POTWIERDZONE zjawiska psychologiczne, aby wpływać nimi na swoją motywację i chęć do działania.

Transcript of Jak Manipulować Swoją Motywacją

  • 1. Copyright by Damian Redmer Rozwojowiec.pl
  • 2. Jak Manipulowa Swoj Motywacj aby osiga cele atwiej i szybciej ni kiedykolwiek wczeniej Niniejsza publikacja zostaa dostarczona przez Rozwojowiec.plNiniejsza publikacja moe by kopiowana oraz dowolnie rozprowadzana, jednak tylko iwycznie w niezmienionej formie.Zabronione s jakiekolwiek zmiany w zawartoci publikacji bez pisemnej zgodywydawcy.Zabrania si jej odsprzeday.Strona autora: Damian Redmer - www.Rozwojowiec.plWszelkie prawa zastrzeone.All rights reserved. Copyright by Damian Redmer Rozwojowiec.pl
  • 3. Cze!Tutaj Damian Redmer i jeli chciaby wiedzie co dokadnie robi, aby Twoja motywacja doosignicia danego celu bya duo wysza i utrzymywaa si przez duszy czas, to gratuluj!Gratuluj, bo dotare do waciwego raportu i tutaj dokadnie si tego wszystkiego dowiesz.Dobra, bez adnych rozdmuchanych wstpw tylko do rzeczy - powiedz czy zdarzyo Ci simoe kiedy strasznie podekscytowa na myl, e zamierzasz si za co zabra, albo ewanie co sobie postanowie?Na pewno tak.A pamitasz co si dziao potem? Udao Ci si to osign albo wytrwa w swoimpostanowieniu? Jeli jeste taki jak wikszo ludzi to NIE. Ostatecznie porzucamy ok. 90%naszych celw. Ale zanim dopadn Ciebie jakie wyrzuty sumienia z tego powodu, topoczekaj chwilk czytaj dalej ;).To co Ci si przytrafio jest CAKOWCIE normalne. Normalne dla 99% spoeczestwa. Dlamnie te byo i zabieraem si za pewne swoje cele czy postanowienia czasami nawet 6 razyzanim w kocu udao mi si je zrealizowa.Ale to, e to jest cakowicie normalne dla wikszoci ludzi, nie oznacza, e musi by takie tedla Ciebie, prawda?Gdy sam prbowaem jednej rzeczy 5 razy z rzdu i za kadym razem rezygnowaem wpoowie drogi, stwierdziem, e jeli sprbuj jeszcze raz tak samo jak wczeniej, to pewniete mi si nie uda.Doszedem do wspaniaego wniosku, e musz po prostu sprbowa czego troch innego.Postanowiem odkry jak wpywa na siebie w taki sposb, aby w kocu zrealizowa swjcel i myl, e mi si to udao. W tym raporcie podziel si z Tob moimi odkryciami awaciwie to zastosowaniem odkry innych, bo to czego si za chwil dowiesz bazuje w duejmierze na obserwacjach i eksperymentach naukowych czynionych na polu perswazji i Copyright by Damian Redmer Rozwojowiec.pl
  • 4. manipulacji.Dowiesz si tutaj jak wykorzysta pewne prawa perswazji eby skierowa ich sioddziaywania na siebie. Nauczysz si dosownie sam wywiera na siebie wpyw, aby procieji szybciej osiga takie cele jakie tylko zechcesz.Zainteresowany?Jeli tak to zapraszam.A jeli nie to hej zainteresuj si bo to moe Ci si naprawd przyda, a wszyscy dookoarobi to KOMPLETNIE le! Dlatego zapraszam Ciebie tak czy siak ;)Cykl ycia Twojego celuCzy postanowie sobie kiedy, e od dzisiaj przestajesz co robi np. pali? Albo czypostanawiae sobie, e co osigniesz bd zrobisz, np. schudniesz, nauczysz si czegonowego?Jeli zdarzyo Ci si kiedykolwiek chocia w duchu co sobie postanowi, to wiesz jaksmakuje ustalanie celu. A czy pamitasz jakie uczucie temu towarzyszy?Najczciej w chwili, kiedy co sobie postanawiamy, to dosownie tryskamy motywacj, czylitak postaw w stylu O jaaa!!! Zrobi to, zrobi, ZROBI!!! Jestem pewny, e mi si uda!Chc tego!. Jestemy dosownie podekscytowani zmian, ktr chcemy w sobiezaprowadzi. Nasze myli s wypenione rezultatami, ktre chcemy osign.Ach magia wyznaczania nowego celu. Szkoda, e ten stan nie trwa wiecznie. Tomotywacyjne odurzenie trwa najczciej do tygodnia, a wyrany spadek monazaobserwowa najczciej ju nawet w 3. dniu po wyznaczeniu sobie nowego celu.Potem zaczynaj si schody i jest coraz trudniej. Do gowy zaczynaj napywa wtpliwoci: Copyright by Damian Redmer Rozwojowiec.pl
  • 5. Czy aby na pewno jest sens si tak stara, czy aby na pewno ten cel jest taki wany? A moeniepotrzebnie si wysilam i odmawiam sobie rnych rzeczy?Z czasem jest jeszcze bardziej pod gr i do tych narastajcych wtpliwoci dochodzi czstojeszcze znuenie i zmczenie walk ze samym sob, a w kocu BAH. Stwierdza si, e topostanowienie wcale nie byo takie istotne i zwyczajnie si amiemy. Nadchodzi etaprezygnacji, a po nim najczciej byskawicznie etap usprawiedliwienia.Nikt nie chce wyj na osob niesown, ktra nie ma wystarczajco silnej woli isamozaparcia, eby wytrwa w swoim postanowieniu nawet przed wasnymi oczami.Duo trudniej i boleniej jest przecie stwierdzi, e po prostu nie potrafie kolejny gupidzie robi czy nie robi tego co sobie postanowie, e nie starczyo Ci silnej woli i jestesabszy ni mylae.Dlatego zazwyczaj bardzo szybko usprawiedliwiamy swoj rezygnacj zmniejszajc wagnaszego celu. Stwierdzamy, e albo nie by taki istotny, albo by bezsensowny i tak by si nieuda itp.Drug popularn wymwk jest zwalanie caej winy na co z zewntrz.No tak, nie mogem dzisiaj przecie np. trzyma si swojej diety bo okazao si, e koczysi termin wanoci sporej czci jedzenia w lodwce, dlatego musiaem j jak najszybciejoprni. A wyrzuci... przecie szkoda. Trudno tym razem si nie udao, ale to nie mojawina. Sia wysza!I usprawiedliwienie gotowe. Nigdy nie miaem adnego celu z diet, ale a sam si zdziwiemjaka fajna wymwka mi wysza. Brrr... przeraajca zdolno. Prawda jest jednak taka, ejestemy wietni w wymylaniu wymwek i niemal wszystko da si zaklasyfikowa jakopowd, eby dzisiaj sobie odpuci.Za pogoda, brak mleka w lodwce, mier ulubionego bohatera w serialu, nadwyka zboa wChinach poudniowych... wszystko moe by powodem. Tak dugo jak bdziemy uzalenialinasze ycie i rozwj od rzeczy, na ktre nie mamy wpywu (no moe nie liczc tego mleka w Copyright by Damian Redmer Rozwojowiec.pl
  • 6. lodwce) tak dugo bdziemy dosownie niewolnikami losu. adnej kontroli, adnegowyboru, po prostu rzuceni w bieg wydarze i zmuszeni by za nim goni.Jest jeszcze trzeci bardzo popularny typ usprawiedliwiania swojej poraki. S to twierdzeniaw stylu: Mgbym to zrobi w kadej chwili, ale teraz po prostu mi si nie chce. Czyli, ebynie wyj na miczakw we wasnych oczach stwierdzamy, e po prostu dobrowolnierezygnujemy z naszego postanowienia, bo mamy taki kaprys. Tak naprawd wmawiamysobie, e jestemy wewntrznie silni i w kadej chwili jeli tylko zechcemy moemy jeprzecie bez problemu ukoczy.I tak koczy si cykl ycia nieosignitego celu. Zaczynajc od ekscytacji na samympocztku, gdy stwierdzamy, e za co si wemiemy i co zmienimy, poprzez nachodzcewtpliwoci i wewntrzn walk, a koczc na usprawiedliwieniu poraki.No dobra to teraz szybko zerknij czy nikt nie patrzyi przyznaj szczerze:Znasz ten scenariusz?Widziae go ju moe gdzie wczeniej?A widziae go moe... W SWOIM WYKONANIU?No miao, ja ju si przyznaem na samym pocztku (eby mie z gowy ;) ), e wieeele razyodtwarzaem ten cykl i rezygnowaem ze swoich postanowie.O.K. kiedy ju wiemy jak wyglda typowy schemat, ktry sprawia, e krcimy si w kkozamiast cigle i do przodu w swoim rozwoju, to powiem Ci co jest MEGA popularnymbdem, ktry popeniaj ludzie, nawet gdy chc szuka pomocy w zwikszeniu swojejmotywacji.Najczciej szukaj technik i sposobw, ktre podnios ich poziom motywacji w chwilachgdy jest ju ciko i do gowy wchodz tumnie wtpliwoci. Zazwyczaj zaczynaj si Copyright by Damian Redmer Rozwojowiec.pl
  • 7. interesowa swoj motywacj dopiero w chwili, kiedy czuj, e zaczyna ona im ucieka jakpiach przez palce albo nie jak woda z dziurawej butelki (o teraz znacznie bardziejobrazowo).Czyli zauwaaj, e moe im si nie uda dopiero w drugim etapie, kiedy czuj wyranie, emusz ze sob walczy, aby postawi kolejny krok w stron swojego celu.No tak... z jednej strony to sensowne, bo niby czemu mieliby martwi si swoj motywacjwczeniej, kiedy przecie maj jej jeszcze pod dostatkiem, bo niedawno postanowili sobie conowego?To brzmi sensownie, ale powiedz czy dziaa?Rzeczywisto pokazuje, e raczej nie.Wic dochodzimy do prostego wniosku, e aby zwikszy swoje szanse na wytrwanie wpostanowieniu musimy co zmieni w tym schemacie i... zacz troszczy si o swojmotywacj wczeniej.Tak, wczeniej czyli w pierwszym etapie, kiedy mamy jej jeszcze mnstwo.Ale niby jak mamy si zatroszczy o co, czego przecie mamy pod dostatkiem?Wanie o to chodzi. Pki masz pod dostatkiem motywacji zakonserwuj j na pniej, takaby mia j te wtedy, kiedy normalnie by ju dawno opada.Z motywacj jest jak z sikamiSpokojnie, wyjanienie tego dziwnego nagwka znajdziesz poniej. Najpierw pozwl mijednak powiedzie Ci, e kluczem do posiadania wzgldnie staej, wysokiej motywacji, ktrapomoe Ci atwiej osign wyznaczone cele jest jej zakonserwowanie w momencie, kiedymasz jej pod dostatkiem. Co to znaczy? Copyright by Damian Redmer Rozwojowiec.pl
  • 8. Znaczy to tyle, e powiniene rozoy t ogromn ch do dziaania, ktr masz na samympocztku na mniejsze kawaki, ktre bdziesz sobie dostarcza kadego dnia. Czyli zamiastjednego wielkiego kopa motywacyjnego na start postarasz si zmniejszy nieco jego dziaaniepo to, eby potem w kolejnych dniach ta ch si utrzymywaa duej.Moment, moment chcesz, ebym pozby si czci tej ogromnej motywacji jak mam